Rejestracja firmy w Anglii: OFERTA

 

Oferujemy 2 rodzaje rejestracji firm w Wielkiej Brytanii:

1. Rejestracji brytyjskiej spółki jako głównego podmiotu gospodarczego
2. Rejestracji brytyjskiej spółki jako dodatkowego podmiotu gospodarczego pomocnego w optymalizacji skladek ubzpieczeniowych (w tym ZUS).

W obu przypadkach nasza oferta obejmuje następujące czynności:

I. Pełna obsługe księgową trwającą przez cały okres umowy, w tym:

  • miesięczne listy płac dyrektora firmy
  • opłacanie skladki na ubezpieczenie zdrowotno – emerytalne w Wielkiej Brytanii
  • roczne rozliczenie firmy jako pracodawcy
  • przygotowanie rocznych ksiąg firmy do urzedu podatkowego (HMRC)
  • przygotowanie rocznych ksiąg firmy do brytyjskiego rejestru spółek (Companies House)
  • złożenie rocznej deklaracji w rejestrze spółek
  • pokrycie rocznej opłaty za złożenie rocznej deklaracji w rejestrze spółek
  • przygotowanie rocznego rozliczenia osobistego dyrektora firmy
  • pomoc z korespondencją z urzędów

II. Udostępnienie adresu na siedzibę brytyjskiej spółki
III. Rejestrację w systemie ubezpieczeniowym w Anglii, w przypadku jezeli aplikant nie posiada brytyjskiego odpowiednika numeru (NIP).
IV. Złozenie wniosku o wydanie medycznej karty EHIC, uprawniajacej do korzystania z opieki medycznej poza granicami Wielkiej Brytanii w tym Polsce.

Oszczędność w stosunku do prowadzenia działalności w Polsce

1. Osoba samozatrudniona prowadzaca działalność w Polsce lub osoba zatrudniona pracujaca w Polsce do osoby prowadzacej działalność poprzez brytyjska spółke Ltd.

W zależności od dochodu, odniesie się następujące miesięczne oszczędności:

Dochód: Oszczędność:
1,500 PLN – 852 PLN
2,500 PLN – 1,032 PLN
3,500 PLN – 1,145 PLN
5,000 PLN – 1,105 PLN
7,500 PLN – 1,100 PLN
10,000 PLN – 1,400 PLN

Klikinij na link aby zobaczyć tablę ilustrującą koszty prowadzenia firmy w Polsce i w Wielkiej Brytanii oraz odnoszone oszczędności

2. Osoba prowadzaca działalność w Polsce jako spolka Z.o.o. do osoby prowadzacej działalność poprzez brytyjska spółke Ltd.

W zależności od dochodu, odniesie się następujące miesięczne oszczędności:

Dochód: Oszczędność:
1,500 PLN – 702 PLN
2,500 PLN – 1,072 PLN
3,500 PLN – 1,365 PLN
5,000 PLN – 1,620 PLN
7,500 PLN – 2,090 PLN
10,000 PLN – 2,865 PLN

Klikinij na link aby zobaczyć tablę ilustrującą koszty prowadzenia firmy w Polsce i w Wielkiej Brytanii oraz odnoszone oszczędności

Koszt obsługi księgowej

1. KOSZT ZAŁOŻENIA

– rejestracja spolki : £50.00/250zl

  • apostile dokumentów (Opcjonalne): £140.00/700zl
  • Zamawiając rejestrację i apostile jednocześnie: £170.00/850zl.

Koszt rejestracji uwzględnia:

  • rejestrację oraz oplatę skarbową w brytyjskim rejestrze spółek
  • rejestrację firmy w brytyjskim urzędzie skarbowym
  • rejestrację firmy jako pracodawcę w brytyjskim urzędzie podatkowym

Koszt apostilu dokumentów uwzglednia:

  • opłatę urzędniczą za wydanie certyfikatu rejestracyjnego firmy z pieczęcią urzędu.
  • opłatę urzędniczą uprawomocnienia certyfikatu rejestracyjnego firmy
  • koszt przesłania dokumentu dyrektorowi firmy (zakładajac że jest to adres w kraju Unii Europejskiej).

MIESIĘCZNY KOSZT PROWADZENIA FIRMY:

Obsługa jedno-osobowej firmy- £90.00/ 450zl

Dodatkowe usługi również wliczone w koszcie prowadzenia firmy:

  • Pomoc w otworzeniu konta w Wielkiej Brytanii
  • Organizacja spotkania w urzedzie Job Centre Plus o rejestracje w brytyjskim systemie ubezpieczeniowym

Rejestracja firmy w Anglii jest szybka i prosta! Etapy rejestracji:

1. Kontakt z nasza firma w celu zawarcia umowy i rejestracji firmy w Wielkiej Brytanii, wymagane dane to:

  • Proponowana nazwa firmy
  • Pełne imie i nazwisko właściciela nowej firmy
  • Stan cywilny właściciela nowej firmy
  • Obecne stanowisko
  • Data urodzenia właściciela nowej firmy
  • Narodowosc właściciela nowej firmy
  • Rodzaj rejestrowanej / prowadzonej działalności
  • Jezeli jest 2 wspołwłaścicieli, imię osoby rejestrowanej jako sekretarz firmy

2. Majac te informacje oraz potwierdzenie uiszczenia oplaty rejestracyjnej, rejestrujemy firmę w brytyjskim rejestrze firm oraz jako pracodawcę.

Na tym etapie firma jest w pełni zarejestrowana we wszystkich urzędach i formalnie funkcjonuje!

3. W przypadku gdy właściciel nowo zarejestrowanej firmy nie posiada brytyjskiego odpowiednika numeru (NIP), pomagamy również w jego uzyskaniu, w tym celu:

  • organizujemy w imieniu klienta spotkanie w urzędzie Job Centre Plus o rejestrację w brytyjskim systemie ubezpieczeniowym
  • ze wzgledu na proces rejestracyjny firmy spotkanie jest organizowane okolo 2-3 miesiecy od momentu rejestracji firmy w Wielkiej Brytanii
  • przygotowujemy w Panstwa imiemiu wszystkie dokumenty

4. Wyrejstrowanie z ZUS
aby nie płacić podwojnie składek ubezpieczeniowych i podatku dochodowego radzimy wyrejestrować sie z ZUS, natychmiast po rejestracji firmy i opłaceniu przez nas pierwszej składki na ubezpieczenie w Wielkiej Brytani.

Jezeli potrzebują Państwo dodatkowych informacji lub są zdecydowani na skorzystanie z naszych usług prosimy o kontakt:

Tel (PL) (0048) 518 78 07 07

Tel (Biuro UK): 0203 5569 162

Tel (Kom UK): 079 04 00 11 68

Lub o kontakt mailowy:

 

 

Comments are closed.

This themes includes code from Andreas Hassellöf, licensed under a Creative Commons Attribution v3.0 License